top of page
חיפוש
  • m.le.m

פונדקאות – מא' ועד ת'

מעוניינים לצאת לדרך עם הליך הפונדקאות, אך לא בטוחים מה הוא כולל? נתקלתם במושג או פרט מידע שלא הייתם בטוחים לגביו? בואו נעשה סדר ונלמד ככל שניתן על פונדקאות



הליך הפונדקאות יכול להיות ארוך ומייגע, אך הוא גם עשוי להיות מסע מופלא שבסופו תזכו לחבק את תינוקכם החדש. הוא טומן בחובו המון רגעים מרגשים, ולא מעט מושגים חדשים שאולי טרם הספקתם להיתקל בהם. לכן אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר: כל מה שרציתם לדעת על פונדקאות, מא' ועד ת'.



אם פונדקאית


אם פונדקאית היא אישה הנושאת ברחמה עובר שנוצר בהפריה, אשר מיד עם לידתו מועבר לידי ההורים המיועדים (על-פי חוק). האימהות הפונדקאיות פועלות מתוך תחושת שליחות ונתינה עבור זוגות שאינם יכולים להרות מסיבה רפואית. עוד על הפונדקאיות שלנו ב'אם לאם' ועל תהליך הבחירה שלהן, תוכלו לקרוא כאן: "כיצד נבחרת אם פונדקאית״


תורמת ביצית

תורמת ביצית היא אישה צעירה, לא מעשנת, בריאה וללא עבר רפואי בעייתי, אשר תורמת ביצית מגופה לצורך הליך הפריה חיצוני. תורמות הביצית עוברות בדיקות גנטיות מקיפות וסקירה רפואית קפדנית. בכל שלבי הסינון אנו פועלים ללא פשרות ושומרים על יחס מכבד ומקצועי לכלל התורמות שלנו.

פונדקאות בחו"ל


תהליך הפונדקאות בארץ, לעומת מדינות מסוימות בחו"ל, מצריך לא מעט בירוקרטיה ואישורים. התהליך כולו ארוך ומורכב, ובמרבית המקרים גם יקר יותר. פונדקאות במדינות כמו גיאורגיה, לעומת זאת, מאפשרת הליך מסודר, פשוט וקצר, וכמובן גם חוקי (בהתאם לחוק הפונדקאות ולהגדרות הנדרשות בכל מדינה). אנו ב'אם לאם' מלווים אתכם במהלך ההליך בגיאורגיה, מפשטים ומסייעים לכם לאורך כל הדרך – משלב בחירת הפונדקאית ועד ללידתו של התינוק המיוחל וחזרתכם ארצה.


שלבי הפונדקאות

לאחר שהחלטתם לצאת לדרך, בדקתם את האפשרויות הכלכליות העומדות לרשותכם ואתם מוכנים לקראת התהליך, נוכל להתחיל.


אנו נשב יחד ונשוחח על כל האפשרויות העומדות לרשותכם ועל כל שלבי התהליך. לאחר מכן נאתר פונדקאית מתאימה בשיתוף עם המרכז הרפואי REPROART ונפתח בתהליך ההפריה – בין אם מדובר בתורמת ביצית, בעוברים מוקפאים או בשאיבה בגיאורגיה.


כאשר נקבל את החדשות הטובות בדבר הצלחת קליטת העוברים, נסייע לפונדקאית בכל שלבי ההיריון: בדיקות דם ואולטרסאונד, סקירת מערכות, מעקב סדיר ובדיקות מיוחדות. הכל, כמובן, תחת פיקוח קפדני ומקצועי של מיטב הרופאים בגיאורגיה.


לקראת תאריך הלידה המתקרב תטוסו לגיאורגיה, שם תוכלו לנשום עמוק ולהתכונן מקרוב לרגע הגדול. לאחר הלידה וקבלת הדרכון חדש של התינוק הטרי תשובו הביתה, והפעם – כמשפחה. כעת תוכלו להתחיל את השלב החדש והמרגש בחייכם. בהצלחה!

15 צפיות0 תגובות
bottom of page