top of page
חיפוש
  • m.le.m

כיצד נבחרת אם פונדקאית?

עודכן: 24 בדצמ׳ 2019

בחירת האם הפונדקאית האידאלית הוא לא תהליך פשוט – אך חיוני. כיצד נבחרת אם פונדקאית ומה היא עוברת במהלך ההיריון ועד ללידה?



מכל האלמנטים המורכבים והמרגשים שסובבים את תהליך הפונדקאות, אין ספק שאחד הגדולים שבהם – אם לא הגדול מכולם – הוא בחירת האם הפונדקאית האידאלית. אנו ב'אם לאם' מודעים לחשיבות העצומה של הפונדקאית בחייכם. היא לא עוד רופא או פסיכולוגית – היא האישה שבגופה תגשים את חלומכם ותהפוך אותו למציאות. אין ספק שלאורך השנים תגדלו את ילדכם באהבה, תעצבו אותו לכדי אדם ערכי וחיובי ותשתדלו לבחור עבורו את הטוב ביותר. והנה, הבחירות האלו מתחילות עוד בטרם הוא נולד.

מרגע ההפריה ועד ללידה המיוחלת האם הפונדקאית היא הדמות המשמעותית ביותר בתהליך, ומשום כך אנו בוחרים אותה בקפידה ובזהירות. אנחנו מכבדים ומעריכים את מעשה החמלה והנתינה העמוקה שלה, ואנו מקפידים בכל שלב להעניק לה את מלוא הביטחון, הרגישות והסיוע המקצועי.


אז מיהי האם הפונדקאית?


הפונדקאיות, כולן מקומיות, הן אימהות צעירות בין הגילאים 20-35 שבעברן חוו היריון תקין ולידה טבעית, כלומר ללא התערבויות או סיבוכים. כך מקטינים את הסיכוי לסיבוכים במהלך ההיריון הנוכחי.

עוד לפני שיוצאים לדרך עם ההפריה, אנשי מקצוע מטעם סוכנות הפונדקאיות (להלן: הסוכנות) (שאיתם תתקשרו בחוזה) בודקים שהפונדקאית חיה בסביבה תומכת, מסודרת ונטולת עישון. הם מוודאים שבן זוגה מודע ומקבל את התהליך, ואף מסכים לתמוך וללוות אותה במהלכו. סיוע פסיכולוגי מוצע למשפחתה, ואף מדריכים אותה כיצד לספר לילדיה על המסע המופלא (אם כי מעט מבלבל, עבור ילדים קטנים) שהיא עומדת לעבור.

פסיכולוגית משוחחת איתה ארוכות ומאשרת שהפונדקאית בשלה ושלמה עם התהליך, וכמובן שהוא מתבצע בשמחה, מתוך רגישות ותחושת נתינה ומרצונה החופשי. היא חותמת על חוזה משפטי מקיף שמפרט את כל זכויותיה וחובותיה – ומשם אנו יוצאים לדרך.


במהלך ההיריון ועד ללידה


רווחתה ובריאותה של האם הפונדקאית הם הקו המנחה של כל ההליך.

במהלך ההיריון הפונדקאיות נהנות מליווי קבוע, אמין ובלתי מתפשר מצד הגורמים המקצועיים ביותר. החל מרגע הכניסה להיריון הפונדקאית מפסיקה לעבוד, ומשלב זה היא זכאית לקבל קצבה חודשית לרכישת מוצרי מזון מזינים, תרופות, ויטמינים, ביגוד מתאים ורווחת חיים. בסוכנות דואגים שהיא תגיע לבדיקות, תיטול את התרופות בזמן ותעמוד בכל הדרישות המצופות ממנה והפרוטוקולים הרפואיים הנכתבים בזמן אמת.

מעקב ההיריון ויתר הבדיקות, השגרתיות והחריגות, מתבצעים תחת פיקוח ובמקצועיות יתרה. כמובן שאת הדיווח המלא, המסמכים ותמונות האולטרסאונד תקבלו באופן מיידי מאיתנו, כדי שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק גם מרחוק, ואפילו להשוויץ בפני המשפחה והחברים בתינוק המתפתח. אל הלידה הפונדקאית מגיעה רגועה, בריאה ושלווה, המיילדות והרופאים ילוו אותה באופן הדוק ובסוף התהליך תפגשו לראשונה את ילדכם החדש.


הפונדקאיות מקבלות כל סיוע שהן זקוקות לו, פיזי ונפשי, גם אחרי הלידה. אנחנו לא שוכחים את התפקיד העצום שהן מילאו בחייכם ומוקירים להן תודה על כך גם שנים אחר כך.

19 צפיות0 תגובות
bottom of page